Tävlingsbidrag till skissen

Här kommer ytterligare en uppladdning av bidrag till skisstävlingen sen är det ju bara 2 dagar kvar så det blir bara en till uppladdning efter denna och det blir ju efter den 31/12 sen får vi se hur snabbt jag och designtjejerna kan ge våra poäng :-D


Först ut är Maria med sin layour "Fort!"

image63


Sen har vi Marie/Bitte71s LO "Hmm"

image64


"Kladd?" heter Carlas LO

image65


sen har vi "Älskad" av Heidi

image66


Å "Uffe" heter Bittans LO

image67


och sist men inte minst har vi layouten "11 månader" av Martina

image68



Det var alla jag har fått i min mail fram tills nu men som sagt så har ni ju ända fra mtills nästa år på er ;-)


några frågor? maial mig på [email protected]


///Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0