Butiken skaffar blogg

Japp nu har Scrapbookbutiken fått sin egen blogg, tjoho! arbetar mig sakta frammåt med allt sånt här runtomkring butiken.

Första veckan har varit lite hektisk såhär långt. Massa ordrar mån-tisdag, lite lugnare idag. Snart kommer jag beställa hem massa mer så det blir lite mera dekorationer och papper. Första inköpen blev ju mycket basgrejer som drog iväg kostnaderna, som chalk, lim m.m.


Ni får gärna komma med förslag på vad NI tycker jag ska ta in till butiken så jag vet vad det finns efterfrågan på.


Håll även koll här i bloggen för snart kommer jag lägga ut den första tävlingen :-D och sen kommer DT-tjejernas LO:s läggas ut här :-D

///Hanna


Kommentarer
Postat av: Sagomamma

Skoj skoj, vad snyggt du har gjort!:-)
Grattis till bloggen o kram!

2007-11-08 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0