Tävlingsbidrag - sista uppladdningen

Ja nu har deadlinen varit för tävlingen att Lifta Asalis underbara LO. Vi har fått in ett gäng fina bidrag och nu kommer sista uppladdningen av dessa. Sen återstår "bara" för mig å Asali att rösta fram en vinnare.

"en liten filur" av Tindela/Jenni



"busfia" av Sofia E



"bara ögon för varandra" av Marie



"fav scrapmusic" av Tina J



"melvin" av Cattis



"målmedvetet" av Pysselpetra



"sov sött" av Anna-Lena/MissGoldie



"tankar" av Mia/joggemia



"Tårar" av Eivor/Ejja



"Vårblommning"av linus





Så det var alla bidragen som jag fått in, inkl nått som låg i skräpposten :-D men om just ditt bidrag ändå inte är bloggat så maila mig direkt så får vi lösa de :-)


//Hanna

Kommentarer
Postat av: cattis

Nu står jag inte ut längre och måste lämna en kommentar.... ;) är ju sååååååå himla nyfiken!

När får vi veta vinnaren?



Hoppas allt är bra med er, med och utan magar! ;)



Kramis!

2008-12-07 @ 21:26:49
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: K

det är dåligt att ha en tävling och behöva "tänka" i drygt 2 veckor. jag hann inte med att skicka in till deadlinen men nu när jag vet att det är så här ni sköter det så blev jag inte mer sugen direkt..

2008-12-11 @ 15:36:19
Postat av: Fnyz/Hanna

men snälla K! det är väl upp till oss när och hur vi röstar?? vi sitter faktsikt i detta NU och röstar men vi har faktsikt jobb och skola och barn utöver det arbete vi lägger ner vid tävlingar m.m. här i bloggen.



Det är tråkigt att det ska bli sån dålig stämning såfort det har med tävlignar å göra, antingen så röstar vi "fel" eller för sakta eller så missar vi nått annat. vi fick lära oss att vänta nån vecka med att rösta eftersom det tog ett par dagar innan vi visste säkert att inget mail kommit bort på vägen då vi röstade redan ett par dagar efter deadline nån gång i början och då hamdne det bidraget utanför röstningen pga at det kommit bort på vägen.







2008-12-16 @ 21:29:05
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: dnyqasldvy

Sicorece bami milel wo pucaliqate, rut ewo izuwamirar opaboxe mevus forutehuh.

2012-10-16 @ 08:56:36
URL: http://www.mabosuxi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0