Äntligen

Nu har äntligen Spiral Journaling books från Making memories kommit in till butiken och de är lika underbara som på bild :-D


image179image178image180

Alla tre innehåller 30 ark perfekta till dina scrapbooking layouter eller till dina kort. De kostar 49kr och finns under "nyheter V.9-10" i butiken.


Vi har även fått hem ett antal mönstrade papper från Making memories och förra veckan fick vi in ett cardstock från "prism" som kallas för "Kraft" eller "craft" den har blivit otroligt populär som scrapbookingbas och jag har själv fallit pladask för den och kan inte klara mig utan den längre ;-)


image181


Idag är sista dagen för att vara med i våran tävling "Prinsar och Prinsessor". Sen kommer jag och tjejerna i mitt DT utse en vinnare å så kommer det komma upp en ny tävling inom kort :-D



///Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0