Tack för alla synpunkter


jag har läst era synpunkter och har redan börjat ändra mycket genom att lägga in mycket mer information om de olika produkterna, både rent faktamässigt och även hur man använder de olika sakerna och vad de passar ihop med.
Försöker även hela tiden lägga in en LO eller liknande  där nån av oss i designteamet använt just det pappret eller dekorationen med produkten i fråga men vi

hinner ju inte skapa med alla saker ;-)
stämplar i både clearstamp-form och "vanliga" ska jag fundera på och kolla upp, man har ju inte råd å ta in allt på engång som ni förstår och till att börja med satsade jag ju på ett bra grundutbud så jagh ar hemma av enfärgat, mönstrat, alfabeten och dekorationer.

Thickers tar jag in löpande för det är något som verkar vara uppskattat av många och rubons ska jag åxå kolla på, jag tar ju in när de kommer nya saker men det har varit lite klent på utbudet av rub-ons hos mina leverantörer nu senaste månaderna tycker jag.

Småpåsar av både blommor och knappar kommer nog att komma.






Jag har ju även lottat fram ett litet pris till en av er som kom med ett litet förlslag och vinnaren är:




Postat av: Hannoa

"Jag gillar verkligen din sida!! Skulle dock kanske vilja se lite mer info om de olika produkterna.
Annars är jag nöjd! Snabb leverans!!!"



Grattis!!! 

en liten present kommerpå posten :-D
 


//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0