Vinnaren i förgutmaningen!


Ja nu ni!!


Nu har jag och mina två dt-tjejer fått avge 3, 2 och 1 poäng var och det blev jämnt mellan 1:an och 2:an så därför har jag som huvuddomare bestämt att ettan får presentkortet på 200kr och tvåan får åxå pris i form av ett presentkort på 100kr!!! Hoppas ni blir nöjda med mitt beslut :-D




Vinnaren med denna motivering:

Det var så läcker med stjärnan som ramar in korten på ett bra sätt, ja den fånga mitt intresse helt enkelt och sätter fotona i fokus. Ett underbart sätt att använda färgerna på och ett bidrag som stod ut lite extra bland alla andra.





Vinnaren är:






"Stjärnor" Av Carina Lindholm!!!!!!!! Grattis!!
image148


och tvåan med denna motivering från juryn:


Härligt dekorerad LO som sätter fotot i fokus och ett härligt sätt att matcha färgerna. Rubriken är klockren och bradsen som ser ut som droppar är en underbar detalj.



Tvåan är:




"You rock my world" av sosofofie!!! Grattis!!
image149




På tredjeplats kom: "Cool tjej I keps" Av Ellinor N
och på delad fjädeplats kom: "dubbelglädje" av Åsa F, "Tack sol" Av Nina Å och grattiskort av Anna Norrman:


Grattis tjejer!!

ettan och tvåan, kontakta mig på [email protected] för era vinster!


///Hanna


Kommentarer
Postat av: mojje

Grattis grattis!!!

2008-02-01 @ 23:17:17
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: HannaP

Grattis!! Jättefina bidrag! Min personliga favorit var "kusin" av MarieG.

2008-02-02 @ 13:30:15
URL: http://hannapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0