Tävlingsbidrag näst sista uppladdningen

Här kommer en laddning med tävlingsbidrag, är fortfaranade ett pardagar kvar så skicka in era layouter, kort eller digi-LO:s :-D


Först ut är en "tagpocketbook" av Erika
image128

image127



Ett grattiskort av Anna, N.
image129


"Johanna & Missen" av Bitta
image130


"Kusin" av MarieG
image131


"Maskerad" av Malin (skogsflicka)
image132


"Mödan värt" av Maria L
image133


"Se upp i backen" av Maria. L.
image134


"smart och blond" av MissMian, Marie
image135


"Sommarmys i skuggan" av Jenny82
image136


"Ville bara säga..." av Ann-Sofie
image137



Det var alla bidragen som kommit hittills. det var ett bidrag som jag inte kan öpppna på min dator och som jag inte vet vad det är i för format så om du skickat din LO till mig å den fortfarande inte är på bloggen så skickaden i jpg-format å gärna i max 600*600pixlar.



///Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0