VINNAREN!!!


nu har jag och DT-tjejerna röstat, INTE lätt och det blev väldigt spridda skurar av poäng men det var endast ett bidrag som fick poäng av oss alla och som var en klar vinnare. Sen var det jämnt med 2 på andra plats och 2 på tredjeplats osv.





Vinnaren av ett presentkort till ett värde av 200kr är:





..................








..................






....JennyB med sin underbara LO "En slant för dina tankar"

image97

Juryns motivering:

Helt underbar!!  Så finstämd o fokus ligger verkligen på kortet!! stämningsfull, underbar tolkning av skissen



Grattis Jenny från oss alla på scrapbookbutiken! maila mig på [email protected]



///Hanna


Kommentarer
Postat av: HannaP

Stort grattis! Den är verkligen jättevacker!
Kan man inte få veta vilka som kom 2:a och 3:a också...? *Nyfiken i en strut*

2008-01-03 @ 14:05:27
Postat av: Willea

Grattis Jenny! En jättefin LO (min favorit också!)

2008-01-03 @ 16:29:53
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Fnyz/hanna

jo jag kan lägga ut listan med topp 5 eller nå sånt :-D det var ganska många bidrag som fick poäng

2008-01-03 @ 17:04:03
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0