Tävling - Lifta asali!!!

Ja nu kommer den utlovade tävlingen, och denna gången kör vi en scraplift.

När man liftar kan man inspireras av hela layouten eller kanske av nått speciellt som färgvalet, fotots placering, tema eller val av papper.

Å så layouten ni ska lifta:

"snart sommar" av Asali/åsa


Denna LO har asali gjort med material från butiken. Papper från bl.a. Making memories - animalcrackers - ella. En stooor bookplate som, hon chalkat lite på för att få lite extra känsla och som pricken över i knytit lite band i :-)


*Lifta åsas LO
*Din LO vill jag ha senast den 30/11 kl 23:59,
*Skicka den till min mail [email protected] 
*Märk mailet med "Lifta Asali".
*Juryn består av mig och Asali. 
*Priset är ett hemligt paket!
*Max 1 bidrag/person
*Både LO.s, kort och altered projekt är välkomna


Bidragen kommer löpande läggas upp i shopens blogg och då är det fritt att lägga upp sin LO i sin egen blogg eller i sitt galleri m.m.

Kommentarer
Postat av: Rimna

Superfin lo!

Nu har jag skickat in ett bidrag!

2008-10-27 @ 19:34:14
URL: http://www.rimna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0