NY TÄVLING!!!

Nu ni har jag suttit å knåpat på en ny tävling åt er :-D Denna gången blir det en skisstävling med en skiss som jag gjort :-)


image192

Som vanligt så är det fri tolkning och det är fritt att vrida å vända på skissen så den passar just dig :-D


*Din LO vill jag ha senast den 31/3 kl 23:59,
*Skicka den till min mail [email protected] 
*Märk mailet med "Skisstävling Mars".
*Juryn består av mig och mitt DT 
*Priset är ett presentkort på 200kr!


Bidragen kommer löpande läggas upp i shopens blogg och då är det fritt att lägga upp sin LO i sin egen blogg eller i sitt galleri m.m.


Denna tävling är öppen för både digiscrap coh vanlig scrapping, kort, altered och layouter, allt är välkommet!!!



///Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0