Tävling

nu kör vi igång med våran första tävling. Vi rivstartar med en scraplift. LO.n ni ska lifta har Elin/Pylle i designteamet scrappat och vi tyckte den passade bra i tiden nu ;-)


image4


Att lifta innebär att man inspireras av någon annans alster. Man behöver alltså inte göra så likt som möjligt utan du kanske inspireras av färgvalet, rubriken, upplägg eller nån viss dekoration. Det är helt upp till dig vad du inspireras av. Skriv gärna i ditt mail vad det är du har inspirerats av.

I övrigt är det inga krav om  någonting.

Deadline är Söndagen den 2 December kl 23:59.
Jury: Jag och tjejerna i mitt DT.


Maila in din lo till [email protected]. Jag kommer lägga upp layouterna i bloggen varefter de kommer in och när jag har lagt upp just din LO här i bloggen så får du lägga upp den i andra bloggar/gallerier och dyl.


Priset i denna tävling är ett hemligt paket till ett värde av minst 300kr!


///Hanna

Kommentarer
Postat av: bitte71

Jag är på;-) :-D Ska bara göra klart alla beställningskort först *urk*

2007-11-14 @ 19:02:04
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356
Postat av: Bark

Vilken kul utmaning, Hoppas jag hinner hänga på.

2007-11-15 @ 15:17:19
URL: http://minibark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0