NY TÄVLING!!!

Nu äntligen kommer den nya tävlingen.

Denna gången slår vi till på en Lifttävling och layouten som ni ska lifta är en LO som Asali i designteamet gjort.


"Go'bit"
image248

Att scraplifta innebär att bli inspirerad, det kan man ju bli av hela eller delar av layouten, kanske väljer man att inspireras av rubrikval, färgkombo eller papprenas placering.


*Din LO vill jag ha senast den 18/5 kl 23:59,
*Skicka den till min mail [email protected] 
*Märk mailet med "Liften Go'bit".
*Juryn består av mig och mitt DT 
*Max 2 bidrag/person


Bidragen kommer löpande läggas upp i shopens blogg och då är det fritt att lägga upp sin LO i sin egen blogg eller i sitt galleri m.m.


Denna tävling är öppen för både digiscrap coh vanlig scrapping, kort, altered och layouter, allt är välkommet!!!

*Priset är ett Hemligt paket som går i Vårens tecken. (Till ett värde av 200kr)



///Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade igenom dina scrapbooking bilder, jätte fina. Du är jätte duktig.

2008-10-09 @ 13:18:01
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0