Ny tävling, Äntligen!

Ja äntligen är det dags för en ny tävling :-) jag vet att flera av er har frågat efter detta och vi har ju tagit det lite lungt över sommaren men hoppas på att komma igång nu :-D med mera inspirerande DT-LO:s, mera tävlingar och mera nya varor i shoppen!

Över till denna tävling som blir en skisstävling med liten detalj :-D jag vill att ni skapar utifrån skissen nedan, det är fri tolkning som gäller så ni kan vrida och vända eller ta bort och lägga till men de ska kunna synas att ni utgått från skissen. Spets räknas också som band.

Den lilla detaljen är att ni måste ha med band :-) inga krav på hur mycket eller hur litet eller med vilken teknik men nått band och om ni tycker erat band syns dåligt så får ni gärna skriva vart det är på LO:n :-D

Skissen:



*Scrappa efter skissen, och ha med band!
*Din LO vill jag ha senast den 30/9 kl 23:59,
*Skicka den till min mail [email protected] 
*Märk mailet med "Skisstävling September".
*Juryn består av mig och mitt DT 
*Priset är ett presentkort på 200kr!
*Max 1 bidrag/person


Bidragen kommer löpande läggas upp i shopens blogg och då är det fritt att lägga upp sin LO i sin egen blogg eller i sitt galleri m.m.


Denna tävling är öppen för både digiscrap coh vanlig scrapping, kort, altered och layouter, allt är välkommet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0