Tävling!

Februaris tävling är en tema-tävling med temat:

"Prinsar och prinsessor"

Inspireras av temat och skapa en layout, ett altered projekt eller ett kort. Alla bidrag är välkomna och det är max 2 bidrag per person. Förutom temat ¨så är det helt fritt.


Designteamet har skapat en varsin LO på temat, först ut är Elin/Pylles LO "Glitter och glamour"

image153

Elin har använt sig av thickers - giggles, rosa filtband, "Canvas - White", "notes" är stämplat med magnetstämplar - rummage", baksidan av  "Bella" Mother Bird/Light blue och Disney Paper-PRINCESS MAJESTIC.


Åsa/Asalis LO heter "Liten prinsessa"

image154

Åsa har använt sig av "criss cross - cupcake", Eylet scallop - svart,  Bookplates - Shabby chic Blue, Zoe - Ink dots, Disney Paper-PRINCESS MAJESTIC, utstansad rubrik och band


Tävlingen:

Tema: Prinsar och prinsessor
deadline: 29 Februari -08
Jury: Jag och mitt DT
Vinst: Ett grönt D-ringsalbum från American Crafts:
12x12 Album - Grönt

Skicka ditt alster till [email protected] och märk mailet med "Prinsar och prinsessor"

Bidragen kommer löpande läggas upp i shopens blogg och då är det fritt att lägga upp sin LO i sin egen blogg eller i sitt galleri m.m.



///Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa vilken rolig tävling

2008-02-05 @ 17:31:12
Postat av: bitte71

Ja, vad kul! Fast det blir nog svårt med deadline den 31 februari, i min almanacka har inte februari så många dagar *fniss* ;-)

2008-02-06 @ 14:00:37
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356
Postat av: HelenaK

Jag har en fråga. Din mejl adress Hanna, ska den vara med mellanslag eller såna här _ ? ;-)

Rolig tävling. Ska finurla lite på vad jag kan tänkas göra på temat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0