Vinter-REA!!!


Ja nu kör vi igång årets vinterrea i butiken, 20% på ALLT i butiken

(även på nyheterna och det som redan ligger i reakategorierna.)

REAn pågår från och med NU fram till på söndag den 3/2 kl 23:59.



Jag vill även ha eran hjälp, jag vill veta vad ni tycker att jag borde ta in, eller ta hem mera av eller är det något som jag har för mycket av? något som borde ändras i butiken i övrigt? alla synpunkter och önskemål mottages tacksamt.

Ni som har några synpunkter eller önskemål är välkomna att kommentera i detta inlägg och bland alla er som kommenterar lottar jag ut en lite present :-)



//Hanna


Kommentarer
Postat av: Annelip

Först vill jag börja med att tacka för en riktigt bra sida! Jag tycker att du har en bra layout på sidan och att det är lätt att hitta det man söker. Ett önskemål från mig är att det skulle finnas beskrivning av hur man använder vissa produkter och hur det kan se ut på en LO.

2008-01-29 @ 13:29:20
Postat av: Fnyz/Hanna

Annelip jag brukar ju lägga in designteamets LO:s med den vara de använt mest på LO:n men jag ksa skriva med mer beskrivningar vid de produkter som kanske itne är så lätta att räkna ut det själv på :-) man glömmer så lätt bort sig bara för att jag var vad alla ord är eller vet hur en sak fungerar så betyder det ju itne att andragör det. jättebra synpunkt!

2008-01-29 @ 14:34:05
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill veta storlek på vissa saker. står inte hur långa filtbanden är te.x

vill ha mer enfärgade papper i samma serie, inte så man får ta blått i crisscross, sen rött som var slätt, vill ah samma om du förstår? :-)

vill också se mer blommor, prima och andra, kanske i småpåsar? eller i burkar om 59kr.
annars är det en kanonshop

2008-01-29 @ 21:03:58
Postat av: Sagomamma

Och jag skulle tycka det var kul med lite fina stämplar...:-) Tur att jag inte fick mitt stämpelintresse tidigare, hehe;-)
Kram!

2008-01-29 @ 21:35:25
URL: http://sagomamma.blogg.se
Postat av: Karin

Gillar denna shoppen starkt! Bra utbud o bra priser, saknar dock en ruta att fylla i, hur många tex papper man vill beställa, som det är nu får man sitta o klicka "köp nu" 15 gånger om man vill ha 15 papper av samma sort...
Ha det gott!

2008-01-30 @ 12:34:05
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Anonym

när man lägger varor i korgen står det exkl moms är totala summan utan moms eller??
hur vet man vad man ska betala?
varför har ni utan moms?

2008-01-30 @ 14:42:47
Postat av: Fnyz/Hanna

totala summan är med moms och klickar man på varukorg så står allt med moms. alla varor I butiken är med moms.

när man lägger varor
i varukorgen så är det bara i den lilla rullisten längst ner som det är exkl moms. men itne totala summan alltså¨. varför det är så här å hur jag ändrar har jagi nte hitta än. om jag ens kan ändra.

2008-01-30 @ 16:14:56
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Emma

Hittade hit idag, trevlig upplevelse =) Kikade in i shoppen och gladde mig åt utbudet! Dock saknade jag clearstamps, det hade varit kul om det kom in.

2008-01-30 @ 16:42:56
Postat av: Hannoa

Jag gillar verkligen din sida!! Skulle dock kanske vilja se lite mer info om de olika produkterna.
Annars är jag nöjd! Snabb leverans!!!

2008-01-30 @ 20:43:09
Postat av: Sosofofie

Thickers! Massor av thickers :-)

2008-01-31 @ 11:24:17
URL: http://sosofofie.blogspot.com
Postat av: mojje

Gillar mindre påsar med blommor, knappar och sånt som annars kostar rätt mkt... men också att man vet hur mkt det är i varje påse... så man kan räkna ut styckpriset. Gillar att kunna köpa "småpaket" för att känna efter vad jag gillar.

2008-01-31 @ 18:57:25
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: Pysselpetra

jag är helt sjukt förtjust i Rub-ons och det är det första jag kollar på i en web-butik. Finns det tillräckligt många som är i´ntressanta så beställer jag både dem och annat som jag hittar - så fler och annorlunda rub-ons (dock INTE engelska ord).

2008-02-01 @ 09:58:38
Postat av: eva

Var in och beställde blommer skulle vara bra att veta antalet i påsarna. Mindre påsar så man kan köpa flera olika sorter. Sedan kan det vara bra att se blommorna svårt att se dom i glasburkar och påsar

2008-02-01 @ 16:11:51
Postat av: Maria

Lite förslag från mig. STÄMPLAR!!! Jag har ju kommit in en del på det nu så det skulle jag verkligen tycka var roligt om du hade. Och Pro Marker pennor till då så klart. *s*

Och kanske börja med månadspaket i någon form. Mer band skulle också vara kul. Annars tycker jag om utbudet du har. Inget som känns "fel" och behöver ändras om man säger så.

Kanske kunde du och DT-tjejerna lägga ut lite nybörjarinfo om hur man scrappar osv. Som en liten webbkurs, typ.

Sen ser du till att gubben bygger ett STORT fikarum i verkstan så du kan börja ha kurser hemma *s*.

Kram, kram /Maria

2008-02-03 @ 21:01:07
URL: http://www.familjenlinden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0