Vinnaren bland alla prinsar och prinsessor

Ja nu ni har jag å mina dt-tjejer lämnat in våra röster å fått fram en vinnare.


Som vanligt la vi 3, 2 och 1 poäng vardera och Vinnaren blev:

"Du är min Prins" Av Hanna P
image547

Juryns motivering:
Den tilltalade oss otrolig mycket, cirklarna gör att det underbara kortet verkligen kommer i fokus och ändå är den relativt enkel. De små detaljerna framhäver såväl papper som foto, en helt underbar LO helt enkelt :-D

Maila mig din adress så kommer ett album på posten :-D [email protected]


Topplistan:

1 "min Prins" av Hanna p

2 "2 Prinsar" av Ulrika

2 "Drottning Silvia och jag" av Hedda_94

4 "Prinsessa?" av Silwerstar

5 "Min prins" av Helena "Willea"

5 "Sessan" av Emma Eriksson



Grattis igen Hanna, ny tävling kommer inom kort, vad sägs om en skiss :-o


Kommentarer
Postat av: HannaP

Jaaaaa!!! Yippiiehoo vad jag blir glad!

2008-03-04 @ 10:45:38
Postat av: Willea

Grattis Hanna! Du fick min röst också :-)

2008-03-04 @ 19:49:58
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: silwerstar

Grattis!! Denna layout är verkligen ursnygg!! :-D

2008-03-05 @ 07:48:07
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0