Ett gäng tävlingsbidrag

ja här kommer en hel hög med bidrag till skissen :-D kommer kanske dimpa in ännufler innan året är över men nu har jag så många i mappen så jag måste ladda upp lite :-P


"En slant för dina tankar" av JennyB
image71

"Endast tomten är vaken" av Brita
image72

"Ett tappert försök" Av Helena "Puman78"
image73


"Is i skägget" Av Helena
image75

"Isglass" av Carina
image76


"Jag och katten Sally" av Jo79, josefin
image77

"Lik min pappa" av Helena "Alfons10elias"
image78

"Vinter" av Linaliten a.k.a Lina
image79

"Fokus" av Martha
image80

"Natur som hänför" av Maxell
image81

"Melvin" av Catarina a.k.a. Cattis
image82

"min scrapvrå" av Anneli, blommig
image83

"Party gilr" av Jenn79 alias Kattis
image84

"på gång" av Hanna
image85

"Rödvinsläppar av Lilla anna
image86

"Shaggy och Scoobydoo" av Helena
image88

"Sommar Malva" av sofia
image89

svampskog av therese
image90

"Sött & gott" av Christin, kicki
image91

"Under ytan" av Malin, Malwa
image92

"Utsikt från Udden" av Sandra
image93



pust det var en rejäl uppladdning av layouter. får se om de kommer in fler innan året är slut ;-) har du skickat in din layout å den inte finns på bloggen än? säg till i så fall så jag inte missat nån.


//Hanna

Kommentarer
Postat av: Willea

Wow, så många fina layouter! Jag har precis skickat mitt bidrag :)

2007-12-31 @ 13:18:04
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0