TÄVLING!


Japp nu är det dags för tävling igen och jag har tagit in era åsikter, ni var i stort sett överens om att tema inte var bra och så var de flesta sugen på en skiss :-D så här kommer en skiss, ritad av mig (hanna)

image41


Det är fri tolkning som gäller, inga måsten. Vrid, vänd, tolka som ni vill.

*Din LO vill jag ha senast den 31/12 kl 23:59,
*Skicka den till min mail [email protected] 
*Märk mailet med "Skissen".
*Juryn består av mig och mitt DT 
*Priset är ett presentkort på 200kr!


Bidragen kommer löpande läggas upp i shopens blogg och då är det fritt att lägga upp sin LO i sin egen blogg eller i sitt galleri m.m.


///Hanna

Kommentarer
Postat av: Nina

Är det OK att göra ett kort efter skissen istället för en LO?

*julkramar*
//N

2007-12-23 @ 19:12:15
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0