VINNAREN!!!



Nu har vi röstat och det var jämnt i toppen (vi gav poäng) men även många olika bidrag som fick poäng.







Såååå är ni nyfikna???







Vinnaren av ett paket med ett värde av 300kr är.....






Linda Gradin med sin LO "Attitydsproblem"

image38

motivering: " den fångar verkligen ens intresse iom färgval o blandningen av sv/vita o färgkort, härlig tolkning av Pylles LO där man ser inspirationen men den har ändå blivit helt egen"


tvåan och trean kommer få varsit tröstpris och de två är:


2:a Maria Hartman (Marajjah) med sin LO: "En härlig utflykt"

image39

Motivering: "underbar tolkning som sätter fotona i fokus och underbara färger som ger en verkligen höstig känsla"


och 3:a blev Bitta med sin LO "Galven"

image40

motivering: "en oerhört fin LO där cirklarna drar ögat till fotot. Stämningsfull och påhittig"



Grattis!!! från mig och tjejerna i mitt Designteam.
Ni tre vinnare vill jag att mailar er adress till mig så jag kan skicka eran vinst :-D [email protected]



///Hanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej men oj då! Vad kul! Tusen tack tjejer vad glad jag blev!
/Linda

2007-12-04 @ 09:49:36
URL: http://lindagradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0