Tack

tack för hjälpen tjejer :-D

Var borta på förmiddagen så jag lottade nu. Två av er var lite sena att kommentera men ni fick vara med i utlottningen iaf, bara för att ajg är så snäll ;-)


Den som får ett litet paket på posten är......

Maria (Marajjah) med kommentaren:


"American Crafts papper och såklartlite mera chipboardfigurer"


Maila din adress till mig på hanna_marie_larsson [@] hotmail.com så kommer det nått litet paket snart :-D



För att svara på det ni ville att jag ska ta hem så var det ingen av er som var ute å cyklade utan det var sånt som jag funderat på, scrappy glue hade jag inte tänkt på men det tål att tittas på åxå. Thickers och sassafrass lass känns som självklarheter ;-)


///Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0