Vinnaren!

Ja nu har vi äntligen röstat fram en vinnare! vi vet att ni blivit otåliga men då det tidigare en gång kommit bort bidrag på vägen med mail så vill vi inte rösta direkt utan ge det några dagar först sen har vi haft både jobb, skola och barn som krävt ltie extra av oss på senaste tiden både jag och tjejerna i mitt DT.

Men den som väntar på nått gott ;-) (väntar ALLTID för länge) hihi





å vinnaren är......................







...........................................














...................................Spänningen stiger.......................













"Syskon" av Anna-Maria/Rimna!

GRATTIS!!!! säger vi på scrapbookbutiken och här kommer en liten motivering:

En stilren Layout med små söta dekorationer som ger fokus åt fotona. De milda fina färgerna ger layouten en mjuk känsla som förhöjs av dekorations "orden". En härlig tolkning av Asalis layout! Ett hemligt paket kommer på posten!



Övriga på pallen var:

2: Cattis med layouten "Melvin
3: Pysselpetra med layouten "målmedvetet"
Delad med:
3: Mia med "Tankar"
4: Lotta Bark med layouten "Pion"


Många fler layouter var åxå med och tampades in i det sista! och vårat "val" var definitivt inte enkelt :-)



///Hanna


Kommentarer
Postat av: Rimna

Men... Åhhhh vad glad jag blir!!!

Tack snälla ni!



Jag passar på att önska er en riktigt God JUL!!

Kram

2008-12-17 @ 16:22:48
URL: http://www.rimna.blogspot.com/
Postat av: cattis

Ååhh..kul! En andra plats! =)

Stort Grattis till en värdig vinnare!



Och så vill jag önska er en God Jul!



Kram/Cattis

2008-12-17 @ 21:36:09
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Pysselpetra

Såg inte detta förrän nu eftersom jag har varit sjuk i lunginflammation läääääännnnngggggeeee.

Vad kul att jag hamnade på pallen myser stolt och ett stort grattis till Vinnaren!!!

2009-01-06 @ 22:38:17
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0