Tävlingsbidrag, sista uppladdningen.

Japp igår var sista dagen för att skicka in sina tävlingsbidrag till våran tävling där man skulle inspireras av färgerna orange, brun, turkos och cerise.

Här kommer sista laddningen bidrag:

"Cool tjej i keps" av Ellinor.N.
image138


"Glass" av "Jenn79" (Kattis)
image139


"Hmm...jag ska nog inte bli pilot när jag blir stor" Av Lena.Ä.
image140


"Love" av Linda
image141


"Stella" av Sofia
image142


Grattiskort av Teresia (2 bilder, "tagen" kan tas bort så lilla bilden visar kortet utan tag)image143 


"Tuva" av Ann-Christin
image145


"Vattenbus" av Marit Lundevall
image146




Sååååååå! pust, det var alla bidrag för denna gången, nu återstår det värsta jobbet, att utse en vinnare :-O jag å mina två DT-tjejer ska konferera om detta så återkommer vi om några dagar med resultatet.



///Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0